ГИДРОЦИКЛ RXP-X 300'17

 

ГИДРОЦИКЛ
RXP-X 300

Непревзойденный гоночный гидроцикл

ГИДРОЦИКЛ RXP-X 300
ГИДРОЦИКЛ RXP-X 300

Пассажировместимость

КОЛИЧЕСТВО МЕСТ 2
ГРУЗОПОДЪЕМНОСТЬ 182 кг

Двигатель

ДВИГАТЕЛЬ Rotax® 1630 ACE™
РАБОЧИЙ ОБЪЕМ 1630 см³
СИСТЕМА ВПУСКА С наддувом и внешним промежуточным охладителем (интеркулером)
ОХЛАЖДЕНИЕ Замкнутая система охлаждения (CLCS)
СИСТЕМА РЕВЕРСА Электронная система iBR
СТАРТЕР Электрический
ТИП ГОРЮЧЕГО С октановым числом 87 (АІ-95) – минимум. 
С октановым числом 91 (АІ-98) – рекомендовано.
СИСТЕМА ITC™ Эта технически усовершенствованная система управления дроссельной заслонкой с электронным управлением обеспечивает простоту запуска судна во время отчаливания благодаря тому, что пуск осуществляется на нейтральной передаче. К тому же она имеет такие функции, как прогулочный и спортивный режимы, а также режим экономии топлива (ECO), которые можно выбирать и регулировать в соответствии с собственной манеры езды. Как результат - лучшая чувствительность двигателя к изменениям положения дроссельной заслонки, лучшая управляемость судна.
УЧЕБНЫЙ КЛЮЧ СИСТЕМЫ ICONTROL® Программируемый «учебный ключ» позволяет ограничивать выполнение рабочих параметров гидроцикла в зависимости от уровня подготовки водителя.
СИСТЕМА ШУМОПОГЛОЖЕНИЯ D-SEA-BEL™ Применяет охлаждающую жидкость для поддержания идеальной температуры работы двигателя подобно радиатора в автомобиле. К тому же, защищает двигатель от коррозии вследствие попадания соленой воды и мусора.
ЗАМКНУТАЯ СИСТЕМА ОХЛАЖДЕНИЯ Применяет охлаждающую жидкость для поддержания идеальной температуры работы двигателя подобно радиатора в автомобиле. К тому же, защищает двигатель от коррозии вследствие попадания соленой воды и мусора.

Размеры

ЁМКОСТЬ ТОПЛИВНОГО БАКА 60 л
ДЛИНА 332 см
ШИРИНА 123 см
ВЕС (СУХОГО) 386 кг
ЁМКОСТЬ ДЛЯ ХРАНЕНИЯ ВЕЩЕЙ 116 л

Корпус

ТИП  
• Платформа середнього розміру 
• Глибока V-подібна форма корпусу для кращого долання хвиль 
• Кращий захід у поворот і точне виконання поворотів
КОРПУС T³ Інноваційна реданна конструкція з дуже важкими скулами в задній частині і м'якими скулами в передній частині. Забезпечує більш точне проходження поворотів, покращує вхід у поворот, розрізає воду і краще прокладає шлях; надзвичайно добре слухається керма.

Характерные особенности

СИСТЕМА ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО УПРАВЛЕНИЯ ICONTROL «Мозок», «комп’ютер», який поєднує і контролює всі системи для забезпечення оптимальної якості їзди.
РЕЖИМ ЭКОНОМИИ ГОРЮЧЕГО (ECO) Ця функція системи іТС автоматично визначає найбільш економічну подачу потужності та встановлює оптимальне число обертів двигуна на хвилину для найбільшої економії палива.
СИДЕНИЯ ERGOLOCK СТУПЕНЧАТОЙ КОНСТРУКЦИИ Поєднання ергономічних характеристик, що забезпечують неперевершену керованість під час виконання поворотів і дозволяють зменшити навантаження на верхню частину тіла. До її складу входять вузьке сидіння гоночного типу з системою фіксації колін, кермо з регулюванням положення рукояток і нахилені клинчасті упори для ніг, які дозволяють буквально «намертво» зафіксувати положення ступень під час виконання різких поворотів. Усе зазначене дає можливість швидше долати повороти й проводити на воді значно більше часу.
ТРАНЦЕВЫЕ ПЛИТЫ Обмежують підйом носової частини судна і поліпшують паралельність руху по відношенню до води. До того ж покращують прокладення шляху в суворих умовах акваторії.
СИСТЕМА РЕГУЛИРОВАНИЯ ДИФФЕРЕНТА (VTS) Принцип роботи системи VTS полягає в регулюванні кута нахилу сопла для зміни характеру ходу гідроцикла та досягнення якомога більш паралельної позиції по відношенню до поверхні води. Високоефективна система VTS має заздалегідь задані положення для швидкого регулювання диференту.
РЧ-КЛЮЧ СИСТЕМИ D.E.S.S. Розроблений за технологією радіочастотної ідентифікації й завдяки конструкції кульового шарніру, ключ системи безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.) забезпечує незмінно зручний і швидкий запуск судна в будь-яких умовах.
СИСТЕМА РУЛЕВОГО УПРАВЛЕНИЯ С ОТПУЩЕННЫМ ДРОССЕЛЕМ (O.T.A.S.™) Забезпечує додаткове рульове зусилля при відпущеному важелі дросельної заслінки, дозволяючи водієві поліпшити маневреність судна.
ПРИБОРНАЯ ПАНЕЛЬ Задані положення VTS, покажчик поточної й середньої витрати палива, покажчик рівня палива, тахометр, спідометр, лічильник мотогодин, компас, годинник, прогулянковий режим, спортивний режим, ЕСО-режим, покажчик переднього ходу-нейтралі-заднього ходу тощо.
ПРОЧИЕ Рукоятки керма з упором для руки 
Бампери 
Ширококутні дзеркала 
Буксирний гак 
Протиковзні килимки з зображенням логотипу Sea-Doo 
Килимок для платформи для купання з логотипом Sea-Doo 
Задній поручень 
Ремінь сидіння 
Паливозаливна горловина з вищим розташуванням 
Передній бризковідбивач 
Дві зливні пробки 
Промивальний комплект 
Шнур аварійної зупинки з поплавцем 
Посібник для водія, навчальне відео та буклет

Водометный двигатель

СИСТЕМА IBR Як першу і єдину в галузі повноцінну водну гальмівну систему для гідроциклів, її, починаючи з 2009 року, визнано Службою берегової охорони США технологією, що сприяє підвищенню безпеки ходіння на маломірних суднах. Тепер, у версії другого покоління, інтуїтивна й вдосконалена система iBR дозволяє скоротити гальмівний шлях майже на 48,7 метрів^¹, забезпечуючи впевненість і спокій на воді. І все це – простим натисканням на важіль. А завдяки електронному управлінню реверсом, досягається рівень маневреності, що суттєво спрощує причалювання. 
¹За результатами внутрішніх випробувань компанії BRP.
ИМПЕЛЛЕР ИЗ НЕРЖАВЕЮЩЕЙ СТАЛИ Має конструкцію, яка забезпечує покращення характеристик прискорення, підвищення максимальної швидкості обертання і зменшення кавітації.

Комплектация

РУЛЬ Єдине повністю регульоване кермо в галузі. З системою A.E.S. водій може регулювати ширину керма й кутове розташування рукояток управління відповідно до власних переваг і потреб під час їзди.
ПРИБОРНАЯ ПАНЕЛЬ Датчик безперервно, в режимі реального часу, показує тиск наддуву в діапазоні від мінімального (на холостому ходу) і до максимального (повне відкриття дросельної заслінки) рівня, отже водій завжди знає рівень навантаження на двигун.
ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ ФУНКЦИИ ПРИБОРНОЙ ПАНЕЛИ Покажчик запасу палива в перекладі на час/відстань, покажчик максимальної/середньої швидкості/обертів/хв., лічильник кіл, покажчик температури двигуна.

Опции/аксессуары

ПРОЧИЕ Сходи для підйому на борт 
Глибиномір. 
Витяжні швартові Sea-Doo Speed Tie™ 
Водонепроникна сумка 
Передній бокс для зберігання речей 
12-вольтна розетка з установчим комплектом 
Комплект захисного приладдя 
Трюмна помпа 
Пісковий якір 
Вогнегасник 
Пристібні кранці з установчим комплектом 
Причіп Sea-Doo Move для гідроцикла 
Чохол для гідроцикла

Гарантия

БАЗОВА 24 месяца для персонального использования 
6 месяцев для коммерческого/прокатного использования

НАЙПОТУЖНІШИЙ ДВИГУН НА СУДНАХ SEA-DOO, ЗА ВСЮ ІСТОРІЮ ІСНУВАННЯ БРЕНДУ

ДВИГУН ROTAX 1630 ACE

Цей наддувний двигун із зовнішнім проміжним охолоджувачем і технологією поліпшеної ефективності спалювання палива (ACE) має високий ККД і забезпечує чудові характеристики розгону. Це найпотужніший двигун з усіх, встановлюваних на суднах Sea-Doo, за всю історію існування бренду.

ЦІЛКОМ І ПОВНІСТЮ ОРІЄНТОВАНИЙ НА ВОДІЯ ДОСВІД ЇЗДИ

СИСТЕМА ERGOLOCK

Станьте єдиним цілим з машиною, зафіксувавши своє тіло для

ГЛІСУЙТЕ ПО ВОДІ

КОРПУС T^3

Інноваційна реданна конструкція з дуже важкими скулами в задній частині і м’якими скулами в передній частині. Забезпечує більш точне проходження поворотів, покращує вхід у поворот, розрізає воду і краще прокладає шлях; надзвичайно добре слухається керма.

ДОЛАЙТЕ ПОВОРОТИ ЯК ЧЕМПІОН!

РЕГУЛЬОВАНІ ЗАДНІ СПОНСОНИ

Мають ефективну конструкцію, що поліпшує поперечну стійкість під час виконання поворотів. Передбачають 3 позиції регулювання залежно від рівня підготовки водія та умов акваторії: вище – для більш маневреної й жвавої їзди; нижче – для виконання більш агресивних поворотів. Наявність кінцевих крильцят дозволяє виконувати повороти з крутішим кутом нахилу.

ТОЧНЕ РЕГУЛЮВАННЯ НА КІНЧИКАХ ВАШИХ ПАЛЬЦІВ

ВИСОКОЕФЕКТИВНА СИСТЕМА ДИФЕРЕНТУВАННЯ (VTS)

Зручний доступ до елементів управління системою диферентування, які розташовані прямо на рукоятці керма й дозволяють точно регулювати керованість судна в залежності від власних переваг, умов акваторії та числа пасажирів.

КОНТРОЛЬ УСІХ ВАЖЛИВИХ ПАРАМЕТРІВ, ЩО НАЗИВАЄТЬСЯ «НА ХОДУ», ТОБТО БЕЗПОСЕРЕДНЬО ПІД ЧАС ЇЗДИ

ПРИЛАДОВА ПАНЕЛЬ КОНФІГУРАЦІЇ X З ІНДИКАТОРОМ ТИСКУ НАДДУВУ

З приладовою панеллю конфігурації X Вам достатньо короткого погляду, щоб миттєво переглянути показання спідометра, дізнатися, скільки часу Ви вже у дорозі, або перевірити максимальну інтенсивність роботи двигуна, кинувши око на зручний індикатор тиску наддуву.

ЗУПИНЯЙМОСЯ ШВИДШЕ, ШВАРТУЙМОСЯ ЗРУЧНІШЕ

СИСТЕМА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ГАЛЬМУВАННЯМ І РЕВЕРСОМ (IBR)

Встановлювана на гідроциклах Sea-Doo ексклюзивна система iBR другого покоління забезпечує скорочення гальмівного шляху на 48,75 м* і сприяє підвищенню рівня керованості та маневреності судна.

*За результатами внутрішніх випробувань компанії BRP.

СИСТЕМА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ДРОСЕЛЕМ (ITC)

Обирайте зручний для Вас спосіб відбору потужності, перемикаючись на будь-який з трьох режимів їзди – прогулянковий, спортивний або режим економії палива – доступних через цифровий інформаційний центр Вашого гідроцикла.

ЕКСКЛЮЗИВНА ТЕХНОЛОГІЯ SEA-DOO

ЗАМКНЕНА СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ

Ця технологія захищає двигун від потрапляння солоної води, що викликає корозію, а також сміття, яке може механічно пошкодити його компоненти, поліпшуючи надійність його роботи та додаючи впевненості під час їзди.

МАГАЗИН-САЛОН "ОТДЫХ НА ВОДЕ "

г.Днепр, ул. Архимеда, 1 (пересечение ул.В. Сухомлинского (бывшая Cовхозная) и Слобожанского проспекта (бывший пр.Правды))
+38 056 565 48 29
+38 056 565 96 83
E-mail: regal@ukr.net    

СЕРВИС ЦЕНТР:
г. Днепр, Запорожское шоссе, 25-А
+38 056 290 37 37 доп.№ 156
+38 056 564 71 66
E-mail: denmarine@ua.fm

АВТОРСКИЕ ПРАВА:

© ДНЕПР-МАРИН 2011—2024

Вы не можете копировать, воспроизводить, или иным образом использовать любую часть материалов сайта без письменного разрешения "ДНЕПР-МАРИН"